Selasa, 18 Ogos 2009

sudah lama tak jumpa.


Sekadar hiasan -image dar inter-pix com (googles)

Memang dah lama tidak menulis entri. Terakhir ialah 6 julai 2009. Tak tau kenapa. Kata orang, tak ada mood. Sejak akhir-akhir ni, hati ni terasa rindu yang amat sangat terhadap seseorang. tetapi tak tau siapa dia.

Di- kala malam sepi dan bersendirian, ayu jelajahi blog rakan-rakan yang ada. Followers pun tak ramai. Jadi blog ayu pun tak ramai yang berkunjung. Tak apalah, siapalah ayu ni ya, ayu hanya seorang ibu tunggal yang tidak berpelajaran.

Dari satu blog ke satu blog ayu jelajahi. Terutamanya blog dari kaum sejenis. Seperti Tuya, Neezareef, Dee, Eiza, dan banyak lagi. Begitu juga blog dari jejaka-jejaka seperti Dino, Distortion, dan ramai lagi.

Baik lah, mungkin kita jumpa lagi setelah kita berpuasa. Selamat berpuasa semua.
(Bilakah hati yang terluka ini akan sembuh.)


4 ulasan:

  1. Selamat berpuasa akak..
    lama dah tak buat entry kan..
    yg hari tu misi kat blog eiza tu..
    misi "ngeteh" ngan blogger Kuntong,Amirhamzah, rouslenz n zedmagel..

    kira misi hari tu sungguh berjaya kak..kat Batu Pahat nie ada satu tempat ada gerai2 makan namanya "Pesta"..dkt2 ngan IPD baru buat tu..meh la lawat BP =)

    BalasPadam
  2. Eiza,akak teringin banget untuk ke Batu Pahat.Tapi masnya sahaja yang belum dapat menentukan. Rasa seronok dapat berjumpa dengan para blogger Batu Pahat. Saya hanya dapat tengok blognya sahaja. Dek Eiza beruntung dapat bertemu dan berbual-bual dengan mereka. Eiza...ok tak mereka tu.Dia tu siapa ya...penoreh getah, lawyer, ahli muzik atau kerja dengan gomen.Rasanya malu kalau nak jumpa dengan mereka. Maklumlah saya ni kan "rondo".Lainlah u, uorang BP. Saya datang dari jauh, Sg. Besar dan BP tu kan jauh. X apalah ya. Nanti di satu ketika, Insaallah kita akan berjumpa. Kalau punya waktu. Bye dek Eiza.

    BalasPadam
  3. Salam Ayu...
    lepas ni blh la jalan2 ke rumah (blog) saya pulak ye..heheh

    BalasPadam
  4. salam akak..mereka semua dtg dari pelbagai latar belakang kak..usah malu..yg ptg niat kita ikhlas utk memanjangkan silaturahim..akak nie..eiza mula2 pun malu tau..pastu tgk dia org cool jerk baru lah eiza ok..jemput dtg ke Batu Pahat yerk..=)

    BalasPadam