Rabu, 10 Jun 2009

kelohanku

aku tak ingin bersendirian (skadar hiasan)

ku ditinggalkan tanpa kata-kata. entah apa sebabnya tidak ku ketahui dan tidak pula diberitau. hingga kini aku masih tidak mengerti, dia masih tidak menghubungi aku atau menyatakan sesuatu. hatiku bingung dan gusar. aku anggap semuanya sudah berakhir kalau dikira syarat semasa aku disatukan. apakah dosaku.....?apakah salahku....aku ditinggalkan tanpa disentuh atau dikasihi sebagai apa yang orang katakan "malam pertama".
aku pasrah...kini....aaku serah pada yang maha Esa...untuk segala-galanya.....

6 ulasan:

  1. kita ada cerita trsendiri... ade suka ada duka... kongsikan suka duka mu, moga nnt kita menjadi kuat

    BalasPadam
  2. semoga coretan rakan-rakan mengubati hati nan duka ini....

    BalasPadam
  3. tkde entry baru ke... cerita ttg pengalaman, dn kita kongsikan brsama suka duka...

    BalasPadam
  4. saya ulangi jemputan ke sekolah chenta jika sudi bertukar2 pandangan... terima kasih

    BalasPadam
  5. teja n Dr Chenta:
    Tq kpd anda semua krna mmberi smngat kpd ro-ay.kita punya ceta n nstlgia yg sama tntng cnta, smoga kita temui yang asli di satu hri nnti.
    sekian dri rondo-ayu (ro-ay.)

    BalasPadam
  6. salam ziarah..
    sori eiza lama dah tak kemari..bz skit...
    ada dtg bp ker =)

    BalasPadam