Sabtu, 13 Jun 2009

tahniah kawan-kawan.....

sekadar hiasan

semalam dan hari ini, Ahad 14 Jun 2009 adalah hari yang banyak menjadi sejarah bagi pengantin yang dinikahkan. tidak terkecuali rakan-rakanku, ramai diantara mereka dinikahkan dalam tempoh cuti sekolah...ro-ay (rondo-ayu) ucapkan selamat pengantin baru kepada mereka. semoga hidup mereka berbahagia....diharap janganlah jadi macam ayu... bersedih di malam pertama, yang sepatutnya bahagia, menjadi duka nestapa sepanjang hidup hingga kini.

: dari- rondo-ayu (ro-ay)

2 ulasan:

  1. usah meratapi nasib... kita perlu bangkit, cari pengganti kerana aku yakin ramai yg sudi.

    dr chenta sahabatku... mungkin dia boleh membantu aku mencari kekuatan kerana aku selalu juga minta nasihat dr dia.

    BalasPadam
  2. rondo ayu,

    Tahniah buat puan jua, kan tempohari ada berjumpa dengan saya dan sekuntum mawar merah, sebuah puisi saya hadiahkan.

    BalasPadam